Христина Жук Опубліковано: 23 червня 2017

Тур Вишиваним Шляхом. Схід. День 17: Іваньки - Буки

Приїхали ми в Буки з Умані автобусом, котрий 50 км їхав 2 години. Щоб уникнути цього «щастя», рекомендую взяти ранішній автобус, який відправляється о 6:50 з Умані, і за годинку ви вже в Буках. Є також прямі автобуси з Києва, Черкас та ін. Далі нас зустрів координатор Олексій і провів на місце ночівлі, а саме туристичної бази "Буцький каньйон".

База дуже класна, будиночки в німецькому стилі. Олексій каже, що багато разів чув, як люди називали Буки маленькою Швейцарією, тому і вирішив побудувати щось схоже у себе.

З бази відкривається неймовірний краєвид. Вартість проживання - 100-150 грн з людини за добу, при чому в розпорядженні: мангал, подвір'я, теплий душ і Wi-Fi, звичайно )) І до каньйону пішки 5 хв!

Проте спочатку ми поїхали в сусіднє село Іваньки. У нас була крута тачка і крутий водій, це Вам не жарти ))

В Іваньках ми завітали до творчої майстерні Олександра Бартосіка.

Його майстерня умовно ділиться на 3 рівні:
- пекло (шинок в підвалі)
- життя земне (магазин)
- і небеса (сама майстерня)

Цікавий концепт, майстерня побудована в приміщенні старого млину.

Далі ми поїхали в парк "Олександрія". Його називають “Маленька Софіївка”.

Парк зі скульптурами, містками і альтанками розбитий на озері біля Іваньківського спиртового заводу в 2007 року з ініціативи директора підприємства А. Величко. Тут люблять фотографуватися наречені, місцеві дітки купаються та плавають десятки білих качок.

Тут є і свій «Острів кохання», і фонтани. Також у парку розміщено невеличку капличку, яка досі відчинена.

Опісля нас чекала дегустація сирів домашнього виробництва від пана Віктора.

Сир варить сам, молоко скуповує у односельчан, пригощає і туристів, нам сподобалось, особливо увечері під вино. Далі, повертаючись, проїжджали пшеничні поля.

Залізли в танк, який має назву "Сталін". До речі, тут і сховали сертифікат на подорож: усередині під спинкою сидіння. Тож не проґавте свій шанс махнути в чудове місто по Україні від ГО «Вишиваний Шлях»!

Повернувшись на базу, наш координатор вирішив «найсмачніше» залишити нам на завтра, тому показав лише маленьку частину Буцького Каньйону. Але ми вже і так були вражені.

Далі ми провели захід сонця і запланували жарити шашлики. Чим далі проект, тим більше я хочу жити в селі і мати своє подвір'я, щоб там коли заманеться жарити шашлики і сосісочки, і спостерігати за зірками й за тим, як сходить і заходить сонце. Ось так пройшов наш перший день у Буках. Завтра нам обіцяли незабутню екскурсію по каньйону. Не можу вже дочекатися!

*** Тур Вишиваним Шляхом - це дивовижна подорож найкрутішими місцями маршруту "Вишиваний Шлях", яку здійснюють четверо популярних українських  мандрівників протягом 5-28 червня 2017 року.

Мета заходу – розкрити туристичний потенціал, різноманітність і красу України, символічно об'єднати західні та східні регіони, сприяти розвитку сільських територій, популяризувати активний відпочинок та здоровий спосіб життя. Детальніше про захід тут.

Проект реалізований за підтримки генеральних партнерів:

Baker Tilly - незалежна українська компанія, що надає послуги в сфері аудиту, бізнес консультування, незалежної оцінки, бухгалтерського та управлінського обліку; одна з лідерів на національному ринку, незалежний член міжнародної мережі Baker Tilly International.

SoilCares - компанія, що пропонує продукти та послуги для швидкого, надійного та доступного аналізу ґрунту на місці та збалансування його родючості.